هتل کینو

بهترین هتل های ایران

بهترین هتل های ایران

بهترین هتل های ایران چیزی است که توسط کاربران اینترنت سرچ می شود . به همین دلیل ما در اینجا وظیفه خود دانستیم که چند مورد از هتل های برتر شهرهای بزرگ ایران را به شما عزیزان معرفی نماییم.

بهترین هتل های ایران : هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس، یکی از بهترین هتل های ایران و شیکترین و بزرگترین هتل تهران با معماری مدرن و بینظیر می باشد که در بهترین منطقه تهران، روی تپه های مرتفع سعادت آباد در آبان ماه ۱۳۹۴ افتتاح شده است. این هتل از مجموعه هتل های اسپیناس می باشد. هتل دارای ۲۰ طبقه با ۴۰۰ باب اتاق و سوئیت لوکس با طراحی داخلی فوق العاده و مجهز به تمامی امکانات رفاهی روز می باشد. امکانات دیگر هتل شامل چندین سالن همایش، اتاق کار و قرارداد، مجتمع ورزشی، چندین رستوران نظیر رستوران فرانسوی، تایلندی، مدیترانه ای و سنتی، مرکز خرید، آرایشگاه، فست فود، سالن تنیس و سالن ماساژ می شود.هتل لوکس و زیبای اسپیناس پالاس با چشم انداز بینظیر از دره فرحزاد با ارائه امکانات خاص و ویژه و خدماتی که در نوع خود بینظیر است، آماده پذیرایی از میهمانان گرامی خود می باشد.

 بهترین هتل های ایران : هتل اسکان الوند تهران

گروه هتل های اسکان با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت گردشگری و هتلداری این بار هتلی چهار ستاره با نام اسکان الوند در مکانی دنج و آرام بر بام شهر پر هیاهوی تهران با چشم اندازی زیبا و با امکان دسترسی به مرکز شهر، مراکز اداری، تجاری، دولتی و خصوصی افتتاح کرده است. این هتل در سال ۱۳۹۳ در ۱۶ طبقه با ۶۴ باب اتاق متنوع با دکوراسیونی زیبا و با استفاده از آخرین استانداردهای هتلداری و تجهیزات روز جهانی تاسیس شده و با امکانات رفاهی نظیر رستوران فرانسوی کنتیننتال شار، رستوران ایرانی شار، کافی شاپ، تراس تابستانه، سالن اجتماعات، سونا و جکوزی ،سالن بیلیارد، خشکشویی و پارکینگ اختصاصی فراهم گردیده است. از ویژگی های بارز این هتل نزدیکی به بوستان های بزرگ شهر تهران از جمله بوستان آب و آتش، پارک طالقانی، پل طبیعت و همچنین دسترسی آسان به میدان ونک و مرکز شهر و نمایشگاه بین المللی تهران و برج میلاد می باشد.

بهترین هتل های ایران : هتل استقلال تهران

هتل پنج ستاره پارسیان استقلال یا رویال هیلتون سابق، بزرگترین و منحصر بفردترین هتل بین المللی ایران در شمال تهران می باشد. این هتل دارای دو برج شرقی و غربی است، برج غربی در سال ۱۳۴۱ توسط معتبرترین برند هتلداری جهان یعنی هیلتون و برج شرقی در سال ۱۳۵۱ افتتاح شد که برج شرقی در سال ۱۳۷۶ بازسازی شد. در حال حاضر این هتل زیر مجموعه گروه هتل های پارسیان می باشد که ۲۲ هتل را در ایران در اختیار دارد. هتل استقلال دارای ۵۵۲ باب اتاق و سوئیت مجلل و مجهز به تمامی امکانات رفاهی و ارتباطاتی مدرن با چشم انداز دیدنی از شهر تهران می باشد. برج غربی دارای ۲۶۱ باب اتاق و سوئیت و برج شرقی دارای ۲۹۱ باب اتاق و سوئیت می باشد. از امتیازات این هتل برای گردشگران می توان اشراف به جاذبه های گردشگری تهران چون مجموعه فرهنگی سعدآباد، کاخ نیاوران، مرتفع ترین و طولانی ترین تله کابین دنیا یعنی تله کابین توچال، پارک زیبای ملت، رشته کوه های شمال شهر، نمایشگاه بین المللی و همجواری با زیباترین خیابان تهران، خیابان ولیعصر را نام برد. این هتل همچنین از نظر مکانی به دلیل نزدیکی به سالن اجلاس، واقع شدن در کنار یکی از اصلی ترین اتوبان های تهران که دسترسی به فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی را بسیار آسان می کند، در موقعیت ویژه ای قرار دارد. این هتل علاوه بر دارا بودن امکانات کامل رفاهی دارای سالن معروف دنیای نور بزرگترین سالن فاقد ستون در ایران با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر، ۷ رستوران شامل: تالار رستوران یاس ۱ با ظرفیت ۲۰۰ نفر، تالار پذیرایی یاس ۲ تنها سالن اختصاصی بانوان در هتل های تهران، تالار رستوران نوفل لوشاتو با ظرفیت ۱۴۰ نفر، رستوران رز با ظرفیت ۶۰ نفر، رستوران فرانسوی رویال کوزین بهترین رستوران فرانسوی موجود در ایران، رستوران عربی الحیات، رستوان ۴ فصل آبشار، ۲ کافی شاپ شامل کافی شاپ لابی به همراه اجرای زنده پیانو و کافی شاپ لوکس دانسترز لانژ، فروشگاه های فرش دستباف، جواهرات، عتیقه جات؛ مجموعه ورزشی شامل استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی همراه با ماساژور، خدمات فیلمبرداری و عکاسی، شعب بانک های ملت و سینا، نمایشگاه و فروشگاه تابلو نقاشی و صنایع دستی، فروشگاه مصنوعات چرمی و انواع هدایا، آرایشگاه مردانه، صرافی، خدمات تشریفات خودرویی، پارکینگ با ظرفیت ۳۵۰ دستگاه خودرو، خشکشویی، انبار چمدان، صندوق امانات رایگان، فروشگاه کت و شلوار نیز می باشد. هتل پارسیان استقلال همچنین به دلیل موقعیت خاص خود همواره مورد توجه هیات های ویژه سیاسی، اقتصادی، بازرگانی، تجاری داخلی و خارجی، میهمانان همایش ها، سمینارها و کسانی که در نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارند برای اقامت قرار می گیرد.

بهترین هتل های ایران : هتل نووتل تهران

هتل پنج ستاره نووتل تهران یکی از اولین هتل های فرودگاهی کشور می باشد که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی واقع شده است. این هتل شامل دو هتل لوکس در کنار هم، ایبیس چهار ستاره و نووتل پنج ستاره می باشد که هر دو نخستین هتل ها از مجموعه گروه هتلهای اکور فرانسه می باشند. گروه هتل های اکور فرانسه در حال حاضر ۳۸۰۰ هتل در ۹۴ کشور جهان دارند و یکی از بزرگترین هتلداران دنیا می باشند. هتل نووتل، هتلی بسیار مناسب برای مسافرانی می باشد که قصد تعویض پرواز دارند و نیاز به اقامتی کوتاه در نزدیکی فرودگاه دارند. موقعیت مکانی مناسب و به دور از شلوغی شهر، فضایی بسیار آرامش بخش را برای میهمانان این هتل به وجود آورده است. نووتل با بهره گیری از امکانات و تجهیزات مدرن و مطابق با استانداردهای بین المللی نظیر ۳۰۰ باب واحدهای اقامتی متنوع، ۴ اتاق ویژه معلولین، رستوران و کافی شاپ های بین المللی و ایرانی، پارکینگ رایگان، چندین سالن همایش، مرکز سلامت، استخر و برخورد محترمانه کارکنان تحصیلکرده و مجرب آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

 بهترین هتل های ایران :  هتل آزادی تهران

این هتل پنج ستاره با قدمتی طولانی در عرصه هتلداری مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا، بی شک بهترین، محبوبترین و مجلل ترین هتل کشور و تهران می باشد. هتل پارسیان آزادی به دلیل واقع شدن در منطقه ای خوش آب و هوا و چشم اندازی بینظیر از شهر تهران از موقعیت ویژه ای برخوردار است و طرفداران بسیاری دارد. هتل آزادی یا هایت سابق از سال ۱۳۷۰ تحت نظر گروه هتل های پارسیان فعالیت می کند. هتل دارای ۴۷۵ باب واحد اقامتی همراه با دکوراسیون و طراحی فوق العاده زیبا در ۲۶ طبقه مشرف به رشته کوه های البرز و شهر زیبای تهران می باشد و فضایی آرامش بخش و دلنشین را برای میهمان عزیز خود فراهم می آورد. دسترسی آسان به شریانهای اصلی و ارتباطی شهر پر ترافیک تهران بزرگترین امتیاز این هتل است که نمی شود آن را نادیده گرفت. از دیگر امکانات این هتل می توان به چندین سالن تشریفات مجلل، سرو غذاهای ایرانی و بین المللی متنوع در فضایی دلنواز در رستوران فرنگی ارکیده، رستوران ایتالیایی بیچه، رستوران فضای باز سرو، صرف صبحانه در سالن صبحانه خوری یاسمن، کافی شاپ نیلو، کافی هاوس آسمان، مراکز تجاری، مجموعه ورزشی با امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، اسپا، سالن ماساژ، حمام سنتی، کافی شاپ کنار آب با به روزترین تجهیزات بدنسازی، و پرسنلی مجرب، جوان و تحصیلکرده اشاره کرد.

 بهترین هتل های ایران : هتل اسپیناس تهران

هتل مجلل اسپیناس خلیج فارس تهران اولین هتل پنج ستاره بعد از انقلاب اسلامی می باشد که در یکی از بهترین، خوش آب و هواترین و زیباترین مناطق مرکز شهر تهران، بلوار کشاورز در زمستان ۱۳۸۹ افتتاح شد. این هتل در کنار مراکز عمده تجاری، اداری، درمانی، نزدیک پارک لاله و موزه هنرهای معاصر، خیابان ولیعصر، قرار گرفته است. هتل با ۱۸ طبقه دارای ۲۲۴ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت های لوکس و مدرن همراه با به روز ترین خدمات و مدرنترین تجهیزات می باشد. برگزاری جشن ها، سمینارها و همایش های بین المللی در سالن های مجلل مانند تالار پاسارگاد و خلیج فارس، رستوران مدیترانه با ظرفیت ۱۸۰ نفر با چشم اندازی دل انگیز، رستوران سنتی با ظرفیت ۱۸۰ نفر، کافی شاپ، مجموعه سلامتی و تندرستی، طراحی مدرن، ارائه خدمات VIP، کادری مجرب و حرفه ای از دیگر امکانات این هتل می باشند. هتل اسپیناس با ارائه تمامی امکانات و خدمات رفاهی مدرن و مطابق با استانداردهای بین المللی تلاش بر این دارد که آرامش را به مسافران خود هدیه دهد و لبخند رضایت را بر لبان میهمانان عزیز خود بنشاند.

بهترین هتل های ایران : هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل باشکوه و پرآوازه پارسیان انقلاب (رویال گاردن سابق) از سال ۱۳۵۵ در قلب پایتخت ایران واقع شده و در کنار جاذبه های تاریخی، فرهنگی، مراکز تجاری، خرید و تفریحی زیادی قرار دارد. این هتل چهار ستاره که از مجموعه گروه هتل های پارسیان می باشد با ۱۸ طبقه دارای واحدهای اقامتی متنوع، لوکس و مدرن با تمامی خدمات و امکانات رفاهی به روز می باشد. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان واحدهای تجاری، تاکسی سرویس، آژانس خدمات مسافرتی، سالن همایش، سمینار و جلسات، استخر روباز، مجموعه ورزشی، سونای خشک و بخار، آرایشگاه و رستوران های متنوع از قبیل رستوران ایتالیایی نارون، رستوران پارسه، اولین رستوران گردان تهران با منظره کامل از شهر تهران در طبقه شانزدهم هتل، کافی شاپ، لابی، همراه با اجرای زنده پیانو با بالاترین سطح کیفیت به میهمانان، سرویس رفت و آمد شبانه روزی، آرایشگاه، مطب پزشکی، کافی نت، فروشگاه صنایع دستی، فضای سبز، کتاب فروشی، آتلیه عکاسی، سالن همایش با پیشرفته ترین سیستم صوتی و تصویری، و پرسنل مجرب نام برد. هتل پارسیان انقلاب با قدمت کهنش در عرصه میهمان نوازی به شما ارمغان آسایش و رفاه با امکانات و تجهیزات مدرن در محیطی آرام و دلنشین با استانداردهای روز دنیا را می دهد.

بهترین هتل های ایران : هتل ایبیس تهران

هتل ایبیس چهار ستاره یا اکسیس سابق از نخستین گروه هتل های فرودگاهی بین المللی کشور زیر نظر مجموعه هتل های بین المللی اکور فرانسه می باشد که در سال ۱۳۹۳ مطابق با استانداردهای جهانی در کنار ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی در شهر جدید پرند افتتاح گردید. این هتل با ۷ طبقه دارای ۱۹۶ باب فضای اقامتی مدرن و لوکس با کلیه تجهیزات اقامتی و رفاهی می باشد. هتل ایبیس بسیار مناسب برای مسافرانی می باشد که میخواهند از امکانات اقامتی و استراحتی قبل و بعد از پروازشان استفاده کنند. امکانات این هتل شامل: رستوران، کافی شاپ، خدمات ویژه معلولین، دوری از شلوغی، ترافیک و آلودگی شهر، فضای سبز اختصاصی، مسیر پیاده روی، نزدیکی به حرم امام خمینی، کارتینگ و شهر ری و کادری با تجربه می شود.

بهترین هتل های ایران : هتل ترنج کیش

هتل لوکس پنج ستاره ترنج کیش در شمال غربی جزیره در منطقه ای بکر بر روی آبهای نیلگون خلیج فارس در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. هتل ترنج، اولین هتل روی آب ، خاورمیانه و ایران است که نمونه اش را فقط در جزایر مالدیو و کارائیب می توان دید. در ساخت این هتل بسیار تلاش شده که به محیط زیست آسیبی نرسد به همین دلیل مصالح هتل مطابق با استانداردهای روز دنیا و بی ضرر برای محیط زیست می باشد. همچنین وجود یک موج شکن طبیعی در محدوده هتل باعث شده که این منطقه موج شدید یا طوفان نداشته باشد. این هتل دارای دو فاز اول بر روی آب و فاز دوم، هتل ساحلی چهار طبقه است که در حال حاضر در حال احداث می باشد. هتل دارای ۱۳۰ باب اتاق ۴۰ متری و سوئیت ۶۵ متری می باشد که همگی بر روی دریا قرار دارند و دارای کف شیشه ای می باشند. تمام واحدها تراس دار می باشند. میهمانان این هتل از داخل اتاق های خود می تواند کف دریا را مشاهده کنند و تجربه یک اقامت دریایی در محیطی مدرن را داشته باشند. همچنین تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی با منظره ای نفس گیر از غروب و دریا می باشند. چیدمان نهایی سوئیت ها در فاز یک هتل از بالا تصویر یک بته جقه را بر روی خلیج فارس حک نموده است. از امتیازات بینظیر این هتل موقعیت منحصر به فرد آن است که مناظر فوق العاده زیبایی را برای میهمانان این هتل فراهم می آورد از جمله این مناظر خارق العاده: غروب زیبای خورشید، تصاویر بینظیر از دریا، امواج، مرجان ها، فضای سبز و ساحل است. دیگر امکانات و خدمات هتل شامل: استخر بر بام هتل، رستوران ساحلی، کافی شاپ لمکده، کافی شاپ ساحلی، فست فود ساحلی، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، رستوران فرنگی بر روی دریا، رستوران تاج ترنج بر روی آب با منظره بسیار زیبا از غروب و آب های آزاد خلیج فارس، سالن اسپا، سالن ماساژ با کف شیشه ای، حمل و نقل با ماشین گلف برای رفاه حال میهمانان، دسترسی آسان به مرکز شهر، فرودگاه، کشتی یونانی و کلبه هور، سالن ورزشی با کف شیشه ای، سالن یوگا، زمین تنیس، حمام آفتاب، فوتبال دستی، ایرهاکی، خانه بازی کودکان، مزون، سالن بیلیارد، سالن آمفی تئاتر، فروشگاه ، آتلیه عکاسی، خشکشویی، اجاره خودرو، آب نمای موزیکال، قایق های چوبی، اورژانس و کادری آزموده و مجرب می شود. هتل با ارائه خدمات رایگانی چون صبحانه بوفه، مینی بار، استقبال و بدرقه رایگان فرودگاهی، اینترنت رایگان، سرویس روزانه به مراکز خرید، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی و خانه کودک آماده پذیرایی از میهمانان عزیز هتل می باشد.

بهترین هتل های ایران : هتل مارینا پارک کیش

هتل پنج ستاره مجلل مارینا پارک با بیش از ۷۵۰ متر نوار ساحلی اختصاصی در یکی از بهترین مناطق در کنار ساحل زیبای مرجانی خلیج فارس در کیش ساخته شده است که اولین و بینظیرترین مارینا هتل در ایران است. فضاهای چشم نواز بکر، معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن، پوشش گیاهی متنوع، چشم انداز های دلنشین این هتل، نظر هرکسی را به خود جلب می کند و اقامت در این هتل را وسوسه انگیز می کند. میهمانان این هتل می توانند ساعت ها از قدم زدن در فضای زیبای هتل و دریاچه های پارک هتل لذت ببرند. نزدیکی به مسیر دوچرخه سواری در دور تا دور جزیره، ورزش های دریایی شامل غواصی، جت اسکی و ..، ساحل اختصاصی ماسه ای، پارک بازی، چندین استخر آب شیرین، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ تایلندی،اسکله اختصاصی با قایق، رستوران اختصاصی بام مارینا، اجاره اتومبیل های روز دنیا، آب نماهای بسیار جذاب، کارکنان آموزش دیده و باتجربه از دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش است. هتل مارینا پارک همچنین با ارائه خدمات رایگانی چون استقبال و بدرقه فرودگاهی، صبحانه و ناهار بوفه کامل، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت در اتاق و لابی آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

بهترین هتل های ایران : هتل شایان کیش

هتل نام آشنای پنج ستاره پارس شایان یکی از قدیمی ترین هتل های کیش می باشد که در سال ۱۳۵۱ افتتاح شده و از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جنوب کشور به شمار می رود که در بهترین منطقه جزیره و نزدیک به ساحل درخشان خلیج همیشه فارس و بسیاری از جاذبه های گردشگری و فرودگاه واقع شده است. این هتل از سال ۱۳۸۸ به مجموعه هتل های پارس پیوست. هتل شایان با ۴ طبقه دارای ۱۹۵ باب واحد اقامتی با نمایی بینظیر و تمامی امکانات رفاهی و اقامتی می باشد. بزرگترین اسکله تفریحی جزیره نیز روبروی هتل شایان قرار دارد. از جمله امکانات محیطی و رفاهی این هتل پنج ستاره می توان به رستوران ها و سالن های مجلل نظیر رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر، رستوران سنتی باغ بهشت، برگزاری جشن مفرح شبانه هر شب از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۳:۰۰ بامداد، کافی شاپ، فست فود، فضای سبز زیبای هتل، استخر روباز، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، فروشگاه های متنوع و کادر مجرب و تحصیلکرده اشاره کرد.

بهترین هتل های ایران : هتل ایران کیش

هتل بین المللی پنج ستاره ایران با معماری بینظیر و ارائه تسهیلات به روز هتلداری در مرداد ماه سال ۱۳۷۵ در قلب جزیره رویایی کیش افتتاح شده است. این هتل در دو برج مجزا ۴ طبقه ای بنا شده است که در طبقه همکف و چهارم با هم ارتباط دارند و به همین دلیل یکی از پروژه های معماری منحصر بفرد کشور محسوب می شود. هتل دارای ۱۳۰ باب واحد اقامتی می باشد که اتاقهای ضلع شمالی مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر چشم انداز دارند. دیگر امکانات رفاهی هتل شامل نزدیک بودن به مراکز تجاری و تفریحی، سالن همایش، مجموعه مجهز ورزشی شامل استخر و سالن بدنسازی، رستوران های متنوع، سفره خانه، کافی شاپ، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان، خشکشویی شبانه روزی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ماساژ، کانتر گردشگری، رنت کار غرفه عکاسی و پرسنلی آزموده می شود.

بهترین هتل های ایران : هتل مریم کیش

هتل چهار ستاره مریم عضوی دیگر از گروه هتل های سورینت می باشد که در اسفند ماه سال ۱۳۹۰ در حاشیه جنوب شرقی یکی از میادین اصلی و مرکزی جزیره کیش، میدان امیرکبیر بهره برداری گردید. آخرین بازسازی این هتل در سال ۱۳۹۲ توسط مهندسین مجرب انجام شده است. این هتل با معماری برگرفته از دوران باروک اروپا دارای چهار طبقه متشکل از ۵۶ باب واحد اقامتی مدرن می باشد. نمایی شبیه به کیک عروسی که در شب های جزیره خودنمایی می کند از ویژگی های برجسته این هتل به شمار می رود. فاصله نزدیک به ساحل و اسکله تفریحی، تالار شهر، مراکز تجاری و خرید نظیر بازار مروارید، پانیذ، پردیس یک و دو، هایپر مارکت از دیگر ویژگی های این هتل محسوب می شوند. رستوران زیبا با موسیقی آرام و غذاهای بینظیر، کافی لانژ با اجرای زنده پیانو، خدمات ویژه خانه داری و خشکشویی، سونا خشک و بخار، سالن بدنسازی و کافی نت از دیگر امکانات و خدمات این هتل می باشند. امکانات رایگان هتل نیز شامل استقبال فرودگاهی، اینترنت پرسرعت، سرویس چای ، برای خوش آمدگویی به میهمانان،می شود.

بهترین هتل های ایران : هتل پردیسان مشهد

هتل پنج ستاره بزرگ پردیسان یکی از بهترین هتل های کشور در شهر مشهد است که در منطقه ای خوش آب و هوا در پایتخت معنوی کشور قرار گرفته است. این هتل با برخورداری از فضایی دلنشین و کیفیت برتر مطابق استانداردهای بین المللی روز دنیا در قسمت های مختلف در سال ۱۳۸۰ افتتاح شد. هتل پردیسان با طراحی ۱۶۲ باب فضای اقامتی متنوع با دکوراسیونی زیبا و با چشم انداز باغ هتل همراه شده و خاطره ای بیادماندنی را در حین اقامت برای مسافران و میهمانان خود به جای می گذارد. هتل با بهره گیری از انواع رستوران ایرانی و فرنگی، چندین کافی شاپ، فست فود و سفره خانه سنتی، سالن های همایش، سمینار، آمفی تئاتر مجلل، مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، و انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، زمین بازی کودکان، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، فروشگاه های مختلف، خشکشویی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر به بارگاه امام رضا، نهایت توان خود را در میهمان نوازی و میزبانی از میهمانان گرامی خود به کار گرفته تا روزهای فرح بخش و خوبی را از سفر به مشهد مقدس برای آنان به یادگار بگذارد.

بهترین هتل های ایران : هتل قصر طلایی مشهد

هتل پنج ستاره قصر طلایی یکی از لوکس ترین هتل های خاورمیانه در شهر مشهد می باشد. این هتل به دلیل معماری چشمگیر، اشراف داشتن به حرم مطهر امام رضا (ع)، قیمت مناسب، سرویس و خدمات مطابق با استانداردهای بین المللی، محیط آرام و همینطور دسترسی آسان به برخی جاذبه های گردشگری همچون آرامگاه نادر، گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مراکز خرید و مسجد گوهر شاد، طرفداران بسیاری در میان مسافران مشهد دارد. هتل قصر طلایی با ۲۰ طبقه و ۶۱۰ باب واحد اقامتی با دکوراسیون متنوع که با چشم انداز دلنوازی از حرم ثامن الحجج (ع) از پنجره های اتاق های رو به حرم همراه می شود، خاطره ای توصیف ناپذیر را به همراه امنیت و آسایش در طول مدت اقامت برای میهمانان خود خلق می نماید. خدمات و امکانات دیگر هتل پارکینگ با ظرفیت بالا، مجموعه ورزشی مثل استخر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و محل تفریح و بازی کودکان، چندین رستوران با سرو غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی هستند.

بهترین هتل های ایران : هتل الماس ۲ مشهد

هتل پنج ستاره الماس ۲ مجلل ترین هتلی است که در نزدیکترین نقطه به حرم مطهر رضوی واقع شده است.این هتل با موقعیت مکانی بسیار عالــــی قابلیت دسترسی مهمانان به راه آهن،فرودگاه ،بازارهای شهر و جاذبه های تاریخـــی رابه آسانی فراهم نموده است . و این مجموعه دارای خدمات متنوع و امکانات رفــاهی واقامتی نظیر لوکس ترین سوئیت ها،آپارتمان های یک خوابه،اتاق های رویـــال و وی آی پی و مشرف به حــرم،روم سرویس ۲۴ ساعته،اینترنت رایـــگان،تاکــسی سرویس، رستوران گــردون در طبقه ۲۵ هتــل،روف گــاردن،و تریــا و کافــی شاپ با فضاهـای متنوع ،سالــن مــاساژآقایان،و سالــن های همــایش،استخر ،سونــا و جکوزی و همچنین ترانسفر رایگان فرودگاهی می باشد.

مطالب مرتبط

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. همه فیلدها لازم هستند.