معرفی هتل کوهرنگ

هتل کوهرنگ(هتل کینو) هتلی زیبا با چشم اندازی بی نظیر در محیطی با صفا واقع شده که اطراف آن را درختان و فضای سبز زیبا و منطقه زیبای روستایی و سیاه چادر های عشایر فرا گرفته است.این هتل در ۹۰ کیلومتری شهر کرد مرکز استان چهار محال و بختیاری می باشد و با توجه به اینکه در مجاورت پیست اسکی چلگرد و آبشار کوهرنگ قرار گرفته، از نظر جغرافیایی بسیار منحصر بفرد می باشد.

اتاق هاي اين مجموعه با امكانات مناسب، خوابی پر از آرامش را برای میهمانان خود فراهم می نماید. در تمامی اتاق ها نیازهای مهمانان تامین شده است که شامل: سيستم حرارتي و برودتي مركزي ، تلوزيون ، ميني بار و روم سرويس ،همچنين چشم انداز زيبا از شهر وكوهستان ، محيطي آرام و خاطره انگيز را براي شما به وجود مي آورد.

این هتل در بهترین نقطه شهر در کنار آبشار تونل اول کوهرنگ  و در عالی ترین چشم انداز منطقه با تمام امکانات رفاهی و تفریحی ،اماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد.

هتل کوهرنگ(هتل کینو) با ارائه امکانات و خدمات رفاهی مطلوب و مناسب به همراه مدیریت توانمد و پرسنل مجرب پذیرای گردشگران داخلی و خارجی می باشدو نهایت تلاش خودرا برای جلب رضایت مهمانان گرامی کرده تا اقامتی دلپذیر در شهرستان زیبای کوهرنگ تجربه نمایند.

امکانات عمومی هتل کوهرنگ عبارتند از:

 اینترنت پر سرعت (رایگان)
 دستگاه ATM
 سیستم اطفاء حریق
 صندوق امانات
رستوران
 تاکسی سرویس