پیست اسکی چلگرد

پیست اسکی چلگرد

پیست اسکی چلگرد یکی از شناخته شده‌ترین پیست‌های اسکی واقع در زاگرس است ،که از جاذبه های ورزشی – توریستی شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری می‌باشد. این پیست اسکی در ۸۵ کیلومتری شهرستان شهرکرد و در نزدیکی شهر چلگرد، مرکز شهرستان کوهرنگ  قرار دارد .طول پیست حدود ۸۰۰ متر با شیب ۲۰درصدی می باشد،که هوای آفتابی آن در اغلب روزهای زمستان، انباشت حجم بسیار زیاد برف و راه دسترسی آسان، این پیست را در منطقه زاگرس مشهور ساخته است.

پیست اسکی چلگرد

اسکی‌بازان با آغاز بارش برف از آذرماه تا پایان اسفند می‌توانند به پیست مجهز چلگرد بروند و اسکی کنند .که این پیست به دلیل طولانی بودن فصل سرما  اکثر روز ها در تمام فصل زمستان قابل استفاده می باشد. حتی اگر به اسکی علاقه ای ندارید می توانید در کنار خانواده و دوستان خود از یک برف بازی خوب لذت ببرید و لحظات خوشی را برای خود در این منطقه زیبا رقم بزنیدو درصورتیکه تصمیم گرفتید شب را در این منطقه سپری کنید، هتل کوهرنگ در نزدیکی پیست آماده پذیرایی از شماست.

پیست اسکی چلگرد

مسیر دسترسی آسفالته ،پارکینگ ،سرویس بهداشتی ،فروشگاه عرضه سوغات محلی و فروشگاه اجاره و فروش وسایل اسکی،دسترسی به هتل کوهرنگ از  امکانات این پیست می باشد.

در کنار بازدید از این پیست می توانید ازسایر جاذبه های طبیعی و گردشگری منطقه کوهرنگ هم بهره ببرید،ارتفاعات زردکوه ، تونل کوهرنگ ،چشمه دیمه کوهرنگ و… از جمله جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری می باشند که دیدنشان خالی از لطف نیست.

 

 

 

مطالب مرتبط

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. همه فیلدها لازم هستند.