چشمه دیمه کوهرنگ

چشمه دیمه کوهرنگ

چشمه زیبای ديمه از جاذبه های طبيعی كوهرنگ

چشمه دیمه یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کوهرنگ می باشد،این چشمه سرچشمهٔ اصلی زاینده رود  و در ۱۲ کیلومتری چلگرد در مجاورت روستای دیمه واقع شده و تا مرکز استان یعنی شهرکرد ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.آب این چشمه یکی از گواراترین آب های جهان است  که سرشار از املاح و مواد معدنی است و برای جلوگیری از پوسیدگی دندان و درمان سنگ کلیه بسیار مفید می باشد.در نزدیکی این چشمه کارخانه آب معدنی دیمه قرار دارد که محصولات آن هم مورد استفاده ی داخلی قرار گیرد و هم به خارج از ایران صادر شود.

چشمه دیمه کوهرنگ

 اقامت درکجا؟

این محل به دلیل دارابودن واحد های اقامتی و پذیرایی ،سکوی نشیمن، آب آشامیدنی، سرویس بهداشتی ،فضای سبز، پاركینگ، آلاچیق، زمینهای ورزشی و بازی كودكان به عنوان یکی از تجمع گاه های ایلات و عشایر بختیاری و گردشگران ودر ردیف زیباترین گردشگاههای شهرستان کوهرنگ قرار داده شده است .و به واسطه هوای فوق‌العاده سالانه گردشگران زیادی  را به خود جذب می‌کند. ودر بهار و تابستان بد نیست چند شب را در کنار رود و آتش، صبح کنید.شما همچنین می توانید در کوهرنگ هم اقامت کنید،و یکی از روزهای سفرتان را به بازدید از این چشمه اختصاص دهید.

هتل کوهرنگ

یکی از هتل های کوهرنک که در کنار جاده فارسان چلگرد قرار گرفته و در عالی ترین چشم انداز منطقه ،در محیطی با صفا و بکر قرار دارد  هتل کینو(هتل کوهرنگ) می باشد .که با  تمام امکانات رفاهی اماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد.

پیشنهاد سفر

در سفر به کوهرنگ که عروس طبیعت چهارمحال و بختیاری نام دارد انتخاب های زیادی پیش روی شما قرار می گیرد از سایر جاذبه هایی که در مسیر شماو در استان زیبای چهارمحال و بختیاری  قرار دارند غافل نشوید.

 

 

 

مطالب مرتبط

  • موقعیت هتل کوهرنگ
  • درباره کوهرنگ
  • روستای پلکانی سر آقا سید
  • ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. همه فیلدها لازم هستند.